بهترین برند اینورتر در جهان کدام است؟
نوشته شده توسط : hossein

بهترین برند اینورتر در جهان کدام است؟

اینورتر یکی از مهم‌ترین تجهیزات برقی می‌باشد که کاربرد وسیعی در صنعت برق دارد. کاربردهای زیاد اینورتر اهمیت آن را بالا می‌برد در نتیجه ساخت و طراحی آن باید به بهترین نحو ممکن انجام شود. برند های بزرگی در حال تولید اینورترهای گوناگون هستند که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین های آن ها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

برند اینورتر دلتا

برند اینورتر دلتا در تایوان به سال ۱۹۷۱ آغاز به کار کرد یکی از دلایل اصلی تاسیس این شرکت جلوگیری از وابستگی به واردات ژاپن بود.

بیانیه ماموریت دلتا با هدف ارائه راهکارهای نوآورانه، تمیز و كارآمد برای انرژی برای فردای بهتر» بود و با پرداختن به موضوعات کلیدی محیطی از جمله تغییرات آب و هوایی جهانی متمرکز شده است و به عنوان یک ارائه کننده راه حل‌های صرفه جویی در مصرف انرژی با تمرکز اصلی در الکترونیک قدرت و اتوماسیون صنعتی است. دسته بندی‌های تجاری Delta شامل برق الکترونیک، اتوماسیون و زیرساخت‌ها هستند.

برند اینورتر دلتا برای چندین سال حاشیه سود ناخالص بیشتر از ۲۰ درصد بود؛ که رمز موفقیتش در  ارتقای محصولات خود اعلام می‌کند و این باعث شد که جایگاه شرکت DELTA  به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح تایوان موفقیت خود را حفظ کنند.

برند اینورتر دلتا جوایز بسیاری از جشنواره‌های بین‌المللی دریافت کرده و در حوزه‌ی مربوط به نوآوری، طراحی و پاسخگویی اجتماعی شرکت‌ها به رسمیت شناخته می‌شود. از سال ۲۰۱۱، دلتا در هر سال برای شاخص معتبر جهانی توسعه‌ی پایدار داو جونز Dow ​​Jones Sustainability ™ World Index (DJSI World)  انتخاب شده است.

دلتا در سال ۲۰۱۵ در فهرست بازارهای در حال ظهور DJSI قرار گرفت و در میان ۴۵ شرکت پیشرو در تجهیزات الکترونیکی، ابزار و بخش قطعات در رتبه‌ی اول قرار گرفت.

اینورتر دلتا به دلیل ویژگی‌ها و مزایای بی‌شماری که در مقایسه با سایر برندها دارد، می‌توان آن در رده‌ی اینورترهای پرفروش قرار داد.

برند اینورتر دلتا

اینورترهای کمپانی دلتا (Delta) با استفاده از تکنولوژی مدرن و پیشرفته ریزپردازنده، قادر به کنترل سرعت و کنترل خودکار موتور و صرفه جویی در انرژی مصرفی می‌باشند. استفاده از موضع قوی برند اینورتر دلتا (Delta) در فناوری الکترونیک قدرت، سری VFD Delta موتورهای AC به سرعت در حال پیشرفت است.

در این کمپانی هر سری Drive به منظور رفع نیازهای برنامه خاص طراحی شده است. درایو AC دلتا به‌طور کاملاً دقیق سرعت و گشتاور موتورهای الکتریکی را کنترل می‌کند و به راحتی بار افزایش یافته را نیز کنترل می‌کند و حالت‌های کنترل و کنترل پیکربندی متعددی را فراهم می‌کند.

این برند اینورتر همواره تلاش خود را بر طراحی و تولید درایوهای باکیفیت نموده است.

برند اینورتر چینت

این برند اینورتر چینی در سال ۱۹۸۴ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. چینت الکتریک بزرگترین تولید کننده تجهیزات فشار ضعیف،متوسط و قوی در چین است که تنوع و کیفیت بالای محصولات آن منجر به اخذ تاییدیه های بین المللی بسیار گردید.

اکنون بسیاری از محصولات کمپانیهای معتبر اروپایی و آمریکایی همچون جنرال الکتریک آمریکا در کارخانجات شرکت CHINT تولید میگردد. از جمله محصولات این برند اینورتر میتوان به انواع کنتاکتور، بی متال، فیوز مینیاتوری، کلید اتوماتیک، کلید هوایی، کلید حرارتی و سایر ملزومات تابلو برق اشاره کرد.

برند اینورتر چینت

الکترونیک قدرت پیشرفته در ساختار اینورتر چینت و استفاده از تکنولوژی ریزپردازنده مدرن باعث شده است تا اینورتر چینت به راحتی تمامی جنبه های پرکاربرد صنعت از جمله : موقعیت ، سرعت ، گشتاور ،و مهمتر از همه، کاربردهای تنشی را پوشش دهد. یکی از مواردی که اینورتر چینت را نسبت به دیگر اینورتر ها، منحصر به فرد نموده است، سابقه استفاده از آن در پروژه های دولتی و قیمت بسیار مناسب آن است.

اینورتر چینت در عین برخورداری از کیفیت استاندارد و قابل قبول، دارای قیمتی فوق العاده عالی و رقابتی است. استفاده از اینورتر چینت کنترل صفر تا صد الکتروموتور را تضمین نموده که نتیجه آن افزایش کیفیت اتوماسیون و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد بود. اینورتر چینت یکی از اینورتر های پر کاربرد و با کیفیت در ایران هستند.

برند اینورتر اینوونس

برند اینورتر اینوونس یک شرکت چینی میباشد که این به عنوان بزرگترین و با کیفیت ترین تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی در کشور چین محسوب میشود. برند اینورتر اینوونس متنوع ترین محصولات اتوماسیون صنعتی را داراست و  دارای رنج وسیعی از اینورترهای صنعتی کنترل دور بوده و با توجه به اینکه شرکتی تمام رباتیک در مسیر تولید میباشد در کوتاهترین زمان و با بالاترین استانداردهای جهانی محصولات خود را تولید و در سراسر جهان توزیع میکند.

برای مطالعه ادامه مقاله برند اینورتر به سایت الکتروثامن تامین کننده تجهیزات برقی مراجعه کنید





:: برچسب‌ها: برند اینورتر،تامین کننده تجهیزات برقی،الکتروثامن ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: