معرفی کمپانی پنتاکس
نوشته شده توسط : hossein

امروزه با پیشرفت صنعت و همچنین مسائل و مشکلات زندگی شهرنشینی,برای بهبود زندگی احتیاج به ابزارهای صنعتی نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است.به همین سبب شرکت های بسیاری از جمله کمپانی پنتاکس دست به تولید این قبیل محصولات زده اند.اما مسئله اصلی و حائز اهمیت کیفیت بالای این وسایل میباشد و بسیاری از ما بدون هیچ اطلاع  قبلی و فقط در هنگام نیاز به این وسایل به دنبال آنها می گردیم.

برای مثال فردی را تصور کنید که صاحب یک کارخانه می باشد.یک روز یکی از دوستان وی بر حسب پیشنهاد برای مواردی همچون;

  • کاهش برق مصرفی ماشین های کارخانه

  • تنظیم دور موتور ابزارهای کارخانه و….

دستگاهی به نام اینورتر را به او معرفی میکند.صاحب کارخانه مجاب به خرید و تهیه این دستگاه میشود.اما او هیچ اطلاع قبلی در زمینه این دستگاه ندارد. در این راستا ما تصمیم گرفتیم تا یکی از برندهای برتر و موفق جهانی را که در تولید این محصولات سابقه درخشانی دارد، یعنی کمپانی پنتاکس و اینورتر های پنتاکس را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه کمپانی پنتاکس

ابتدا اجازه دهید نگاهی به تاریخچه شرکت پنتاکس انداخته تا آشناییت اولیه را با این برند تولید کننده تجهیزات برق صنعتی داشته باشیم.

کمپانی ایتالیایی پنتاکس نخستین بار در سال ۱۹۹۰ در ایتالیا پایه گذاری شد. در ابتدا فعالیت های شرکت پنتاکس در زمینه تولید محصولات پمپ های آب شکل گرفت و ادامه یافت. با گذشت زمان و توسعه فعالیت این شرکت در منطقه صنعتی Verna ایتالیا,امروزه این شرکت به برندی جهانی و موفق در زمینه تولید محصولات صنعتی مختلفی تبدیل شده است.

برای مطالعه ادامه مقاله پنتاکس به سایت الکترو ثامن مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: پنتاکس , کمپانی پنتاکس , اینورتر پنتاکس , الکتروثامن ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: